strategia marketingowa

Działania marketingowe prowadzone w sposób chaotyczny są nieskuteczne i kosztowne. Skorzystaj z naszej pomocy i zacznij działać strategicznie.

Wykorzystaj 100% potencjału swojej firmy

Strategia marketingowa pozwoli Ci dostrzec możliwości biznesowe, które warto wykorzystać oraz zidentyfikuje zagrożenia.

Efektywnie komunikuj się ze swoją grupą odbiorców

Działania promocyjne staną się spójne i efektywne dzięki określonym w strategii marketingowej założeniom oraz wytycznym. 

Osiągnij wyższą sprzedaż i większe zyski firmy

Dzięki dobrze zaprojektowanej marce, spójnej komunikacji odpowiadającej na potrzeby grup docelowych, firma ma szansę stać się liderem rynku.

Strategia marketingowa

składa się ze strategii marki i komunikacji. Ta pierwsza, stanowi kreatywny koncept marki, który w sposób szczegółowy określa i opisuje jej przymioty, cechy i wartości. Jest to przepis na odpowiednie pozycjonowanie marki w umysłach odbiorców z grup docelowych oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Strategia komunikacji określa, jak prezentować markę za pomocą kolorów, wzornictwa i języka, a także jakie kanały dotarcia do odbiorców wybrać.

strategia-marketingowa

Jak możemy Ci pomóc

Strategia marki

Zastąp chaotyczne oraz intuicyjne działania profesjonalną strategią i postaw na unikalny wizerunek swojej marki.

Czytaj więcej

Powierzając nam zadanie stworzenia strategii swojej marki zyskasz przepis na sukces biznesowy.

Proces tworzenia strategii marketingowej przedsiębiorstwa jest złożony i obejmuje następujące etapy:

  • analiza grup docelowych
  • analiza bieżących trendów
  • analiza konkurencji
  • określenie charakteru/osobowości marki
  • naming
  • opracowanie ogólnych założeń identyfikacji wizualnej i komunikacji
  • opracowanie punktów styku marki z grupą docelową
  •  opracowanie strategii pozycjonowania marki

Strategia marki to połowa sukcesu, drugą stanowi strategia komunikacji. Chętnie ją dla Ciebie opracujemy!

Strategia komunikacji

Firma bez strategii komunikacji jest jak meble z Ikei bez instrukcji. Pomożemy Ci poskładać wszystko w logiczną całość.

Czytaj więcej

Strategia komunikacji definiuje, w jaki sposób marka powinna mówić o sobie oraz swoich produktach. Unikalna oferta odpowiadająca na zapotrzebowanie grup docelowych to połowa sukcesu. Druga jego część to efektywna sprzedaż oferty za pomocą odpowiednich komunikatów.

Tworzenie strategii komunikacji obejmuje następujące etapy:

  • audyt dotychczasowej komunikacji marki (jeśli istnieje)
  • analiza komunikacji firm konkurencyjnych
  • stworzenie charakterystyki grup odbiorczych, person
  • określenie insightów
  • stworzenie piramidy wyróżników
  • sformułowanie obietnicy marki i jej uzasadnienie
  • określenie tone of voice
  • wskazanie kontekstów komunikacyjnych
  • wybór narzędzi i kanałów komunikacji

Czy wiesz, że średnio co 3.5 minuty na rynku pojawia się nowa firma? Bez przemyślanej strategii, Twoja marka najpewniej zginie w morzu konkurencyjnych komunikatów. Zainwestuj w strategię i daj się zauważyć!

Strategia marketingowa – cena

możesz nam zaufać

Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa proces tworzenia strategii marketingowej ?

Czas wykonania zlecenia zależy od ilości pracy, która będzie wymagana w konkretnym przypadku. Realizacja może zająć od 2 tygodni do 2 miesięcy. Zachęcamy do indywidualnego kontaktu.

Kiedy firma powinna zainwestować w strategię?

Idealnym momentem na inwestycję w strategię marketingową jest etap planowania biznesu. Strategicznie zaprojektowana marka i komunikacja pozwolą efektywnie pozycjonować jej produkty i szybko zdobyć uwagę odbiorców.
W przypadku, gdy firma działa już jakiś czas na rynku, strategia marketingowa pozwoli uporządkować dotychczasowe działania marketingowe i nadać nowy ton w komunikacji. A zatem, gdy nie widzisz efektów swoich działań, szukasz nowych grup docelowych, wprowadzasz nowy produkt na rynek – strategia marketingowa będzie bardzo pomocna. 

jaka jest największa korzyść z wdrożenia strategii?

Wzrost wartości postrzeganej – firmy, marki, organizacji, produktu, usługi, osoby i wszystkich innych podmiotów, których dotyczy strategia marketingowa.
Większa wartość postrzegana sprawia, że potencjalni klienci są w stanie zapłacić więcej za oferowane produkty, gdyż oprócz wartości fizycznej zyskują korzyści niematerialne zawarte w marce.

jak pracujemy?

Research

oraz sprawdzanie spójności danych

w

Konsultacje

i wprowadzenie poprawek

Praca koncepcyjna

tworzenie głównych założeń i wytycznych

Prezentacja

zatwierdzenie gotowej strategii oraz omówienie podczas spotkania

Jeśli jesteś gotowy, my także!
Owocna strategia marketingowa dla firmy jest w zasięgu Twojej ręki…

strategia-marketingowa-dla-firmy

Stwórzmy coś owocnego
Jesteśmy do twojej dyspozycji

668 307 119

kontakt@markiowocowe.pl

Pin It on Pinterest