Udowadniamy, że tworzenie stron na WordPress to najlepsze rozwiązanie

WordPress nie jest jedynym darmowym systemem do zarządzania treścią w witrynach internetowych, jednak unikatowość wielu jego funkcji oraz duża intuicyjność i elastyczność stawia go na zwycięskiej pozycji. Dlatego, gdy nasi klienci pytają nas, czy tworzenie stron na WordPress sprawdzi się w ich przypadku, nie mamy większych wątpliwości. W tym artykule zebraliśmy kilka argumentów, które popierają nasze stanowisko.

Strony na WordPress tylko dla małych biznesów i blogów?

To MIT! Prawdą jest, że pierwotnie WordPress został stworzony jako platforma do blogowania. Jednak dynamiczny jej rozwój oraz duża społeczność tworząca dodatki rozszerzające funkcjonalność sprawiły, że stanowi pierwszy wybór do zarządzania treściami w witrynie internetowej zarówno małych firm, jak i międzynarodowych korporacji.

Oto kilka przykładów obszernych serwisów internetowych opartych na WordPress:

  • Capgemini
tworzenie-stron-na-wordpress-przyklady
  • Walt Disnay Company
walt-disnay-strona-www
  • BBC America
bbc-america-strona-na-wordpressie
  • Rolling Stone
rolling-stone-www-wordpress
  • J. Horning (sklep internetowy)
sklep-na-wordpressie-przyklad

Tworzenie strony na WordPress – dlaczego watro?

1. WordPress jest najpopularniejszym CMS’em na świecie

Z analizy przeprowadzonej przez firmę W3Techs w 2018 roku wynika, że 30% witryn do zarządzania treścią wykorzystuje oprogramowanie WordPress. Biorąc pod uwagę, że 50,2% stron www na świecie nie korzysta z żadnej platformy typu CMS, to WordPress jest stosowany w zarządzaniu ponad 60% witryn wykorzystujących rozwiązania typu CMS.

Korzyści dla Ciebie:

Dzięki dużej ilości użytkowników, WordPress stał się najlepiej przetestowaną platformą na świecie, co przekłada się na jego niezawodność – ewentualne błędy w oprogramowaniu są szybko identyfikowane i naprawiane. Poza tym, jeśli zlecisz komuś tworzenie strony na WordPress, gdy wykonawca przestanie być z jakiegoś powodu dostępny, szybko znajdziesz inną firmę lub freelancera, który dokończy pracę bądź przejmie administrację nad stroną.

2. WordPress jest przyjazny dla początkujących i profesjonalistów

Nawet osoby nie posiadające dużego doświadczenia w tworzeniu stron mogą, z pomocą różnych poradników, wdrożyć się w jego obsługę. Jednocześnie, dzięki złożoności tego środowiska i nieskończonym możliwościom rozbudowy, WordPress jest odpowiedni również dla profesjonalistów, chcących stworzyć rozwiązania szyte na miarę potrzeb swoich klientów.

Korzyści dla Ciebie:

Zlecając tworzenie stron na WordPress zyskujesz pewność, że po oddaniu przez wykonawcę gotowego projektu, będziesz w stanie samodzielnie wprowadzić nowy wpis na bloga, zdjęcia do galerii czy zmienić numer kontaktowy (warto poprosić wykonawcę o dokładny tutorial).

3. Strony na WordPress są rozwiązaniem ekonomicznym

WordPress jest całkowicie darmowy. Jedyne koszty, jakie trzeba ponieść, aby samodzielnie stworzyć stronę www to hosting i domena, ewentualnie – płatny szablon. Alternatywnym rozwiązaniem może być wybór innego CMS’a (Joomla lub Drupal – platformy mniej popularne) lub zlecenie zbudowania strony „od 0”programistom i grafikom. To ostatnie rozwiązanie będzie znacznie droższe, a czas realizacji – o wiele dłuższy.

Korzyści dla Ciebie:

Wiele firm zajmuje się profesjonalnym tworzeniem stron na WordPress. A jak wiadomo, im większa konkurencja – tym lepsze ceny.

4. Nieograniczone możliwości rozbudowy

WordPress to system open source’owy, co oznacza, że jest rozwijany przez społeczność. Wciąż powstają nowe wtyczki i motywy, które rozbudowują funkcjonalność platformy. Zatem można na niej zbudować stronę każdego typu: One Page, obszerny serwis informacyjny, blog, serwis rekrutacyjny, jak również sklep internetowy.

Korzyści dla Ciebie:

Na początku działalności biznesowej trudno jest przewidzieć wszystkie możliwe scenariusze jej rozwoju. Jeśli po jakimś czasie stwierdzisz, że chcesz otworzyć sklep lub założyć bloga firmowego, WordPress Ci to umożliwi. Nie będziesz musiał zlecać budowy swojej strony od nowa, lecz jedynie jej rozbudowę.

Nie czekaj do następnej wiosny, zamów owocną stronę www już teraz!

Naszą pasją jest tworzenie stron www, które przynoszą naszm Klientom wymierne korzyści. Responsywność, mobilność, atrakcyjny wygląd, intuicyjność nawigacji, spójność z celami strategicznymi firmy – oto najważniejsze cechy owocnej strony www. Oprócz tego, każdy nasz Klient dostaje prosty tutorial pokazujący, jak obsługiwać stworzoną przez nas stronę www oraz gwarantowany 3-miesięczny okres powdrożeniowy.

Potrzebujesz porady związanej z Twoją stroną internetową? Też możemy pomóc! Skontaktuj się z nami! 

Może CIę zainteresować:

Facebook Business Manager – co to jest i jak go skonfigurować?

Jeśli chcesz oddać opiekę nad fanpagem swojej strony pracownikowi, planujesz rozpocząć tworzenie Facebook Ads bądź dosyć masz powiadomień firmowych na profilu prywatnym, potrzebujesz tego narzędzia. Przedstawiamy Facebook Business Manager.

Promocja firmy w Internecie – 7 pomysłów dla małych biznesów

Promocja firmy w Internecie zaczyna się od najprostszych i często zupełnie darmowych rozwiązań. Poznaj 7 sposobów na zaistnienie w sieci i pozyskanie nowych klientów.

Certyfikat SSL – co to jest i dlaczego warto go zainstalować?

Posiadasz witrynę internetową lub e-sklep? Certyfikat SSL nie może już dłużej stanowić dla Ciebie niewiadomej. W tym artykule wyjaśniamy jego funkcje i podajemy 4 argumenty, dla których warto go zainstalować.

Jak napisać skuteczne teksty na stronę internetową?

Jeśli chcesz podnieść współczynnik konwersji na stronie, uzyskać lepszą pozycję w Google i wyedukować swoich odbiorców, ten poradnik jest dla Ciebie. Omawiamy w nim 3 główne filary owocnego contentu na stronie.

Konkursy na Facebooku – jak zrobić to legalnie?

Co grozi za zorganizowanie konkursu, który łamie regulamin Facebooka lub – co gorsza – polskie prawo? Jak zorganizować legalną akcję konkursową zachęcającą obserwatorów do interakcji? Zapraszamy do lektury!

Prowadzenie bloga firmowego – 6 kluczowych korzyści

Prowadzenie bloga firmowego realizuje wiele celów marketingowych jednocześnie. Zobacz, dlaczego warto dzielić się z klientami wartościowymi treściami.

Pin It on Pinterest

Udostępnij

Udostępnij ten post swoim znajomym!